Երևանյան թափառումներ, քայլարշավ, բարձունքի հաղթահարում, նկարչական պլեներ
Ընտրությամբ գործունեության, սեպտեմբերի 23-ի ուսումնական պարապմունքը նախատեսվում է անցկացնել արտագնա՝ Հաղթանակի այգում: Սովորողների համար շատ կարևոր է բացօթյա նկարչությունը:
Պարապմունքի թեման՝ Հեռանկարը բնության մեջ՝օդային և գծային,իսկ Հաղթանակի այգու բարձունքից հեռանկարի ուսումնասիրումը լավագույն տարբերակն է:
Պարապմունքի նպատակը՝
- Հեռանկարի ճիշտ կիրառումը՝ հորիզոնի գծի ճիշտ տեղադրումը
- Դիտման կենտրոնի առանձնացումը գույների հակադիր կամ նրբերանգային զուգորդումներով,
- Դիտման և ուսումնասիրման արդյունքում ձեռք բերված գիտելիքների կիրառման փորձի
ձևավորում, - Ինքնուրույն աշխատելու, իրենց գիտելիքները, թղթին հանձնելու հնարավորությունների ստեղծում:
- Համաչափության կանոնների մասնակի վերարտադրում:
- Երանգային և գունային համադրումներով ստանալ ճիշտ հեռանկար
- Ստեղծագործական ներուժի ակտիվացման, աշխատանքի պլանավորման, արդյունքների
ստացման կարողությունների ձևավորում:
Պարապմունքի մասնակիցներ՝ 4-5 դասարանի ընտրությամբ գործունեության՝ դիզայնի խումբ, հայրենագիտության խումբ
Պատասխանատուներ՝Հասմիկ Թոփչյան , Իվետա Ջանազյան
Ճամփորդության օրը, ժամը՝ սեպտեմբերի 23-ին, ժամը 11:30-14:30
Պարապմունքի նկարագիրը՝
Մաս առաջին. Համատեղ քայլարշավ Կասկադից մինչև Հաղթանակի այգի՝ աստիճաններով: Այցելություն Գաֆէսճեան արվեստի կենտրոն: Ծանոթացում տեղայնքին, պատմության, ճարտարապետությունների ուսումնասիրում քայլարշավի ընթացքում:
Մաս երկրորդ. Փոքրիկ ընդմիջում, հանգիստ Հաղթանակի այգում
Մաս երրորդ. Բացօթյա նկարչություն, պլեներ այգու տարածքում՝
- ծանոթանաթանալ տեղայնքի պատմության հետ
- քաղաքամայր Երևանը բարձունքից
- ուսումնասիրել տարածքը
- նկարելու համար ճիշտ դիրք ընտրել,տեղավորվել
- օդային և գծային հեռանկարի բացատրություն՝հենց բնօրինակից,
- էտյուդային նկարչություն
- հետաքրքիր ֆոտոշարք նոր ուսումնասիրած հեռանկարի կիրառումով
- աշխատանքների ուսումնասիրում, քննարկում
Մաս չորրորդ՝ Վերադարձ դպրոց
Անհրաժեշտ նյութեր՝
- Ալբոմ, մատիտներ, հաստ ստվարաթուղթ կամ կոշտ թղթապանակ, ալբոմը վրան դնելու համար: Հարմարացնում է նկարելը:
- Արևային գլխարկներ
- Ջուր
- Բրդուջներ
- Հարմարավետ հագուստ
- Ֆոտոխցիկ
Posted on 20.09.2017, in Ճամփորդություն, Ուսումնական նախագծեր. Bookmark the permalink. Оставьте комментарий.
Оставьте комментарий
Comments 0